30 Eylül 2007 Pazar

TABU OYUNU


Kelime bilme oyununda takımlar arasında geçen ilginç diyaloglar
 
>
>
>Kelime: Demeç
>- ben şimdi masada oturdum veriyorum
>- nası yaaa ??
>- ya işte masada oturdum fotoğraf çekip yazı yazan tiplere veriyorum.
- neee???
>- ya alla alla masada oturdum böyle herkese veriyorum!
>- pas be pas! of.. Demeçti.
>
>
>Kelime: Baraj
>- Hani futbolcular kalenin önüne kurar maçta..
>- Pusu.
>- Yuh!
>
>
>Kelime: Helikopter
>- Savaşta yaralıları kurtarır!
>- Doktor!
>- Değil.
>- Sıhhiye!
>- Değil, yukardan gelen bir şey...
>- Ee... Allah?
>
>
>Kelime: Dergâh
>- Hani böyle insanlar ulvi bir amaç için bir araya gelir aynı mekânda
— Grup seks!
>- Çarpılırsın valla!
>- Ha... Tamam trafo!
>
>
>Kelime: Kadınbudu
>- Olm sen nesin?
>- Erkek!
>- Tersi?
>- Kadın!
>- Onun yeneni?
>- Çıtır
>
>
>Kelime: Eskimo
>- Kutupta yaşarlar...
>- (Hep bir ağızdan) Ayııııııı!
>-Yok, insan olanları...
>- Heeee... Eskimo!
>
>
>Kelime: Repertuar
>Anlatan, şarkı söylemeye meraklı bir hatundur ve kelimeyi görür görmez
bu özelliğini iyi bilen hatun arkadaşına dönüp sorar:
>
>
>- Benim neyim geniş?
>- Kalçan!
>
>
>Kelime: Travma
>- Hani düşüp kafanı kaldırım taşına vurursun da bi şey geçirirsin? -
Film şeridi?
>Grup: Çüşşşşşşşş!
>
>
>Kelime: Terlik
>- neyle yürürsün
>- ayak!!!
>- heh hani böyle ayakların üşür altında onlar olur böle yumşak yumşak
- koyun!!
>- yuh onun daha küçüğü ya, koyun dedi hödük!
>- kuzu!!!
>- allah belanı versin pas!
>
>
>Kelime: Diz
>- pantolonu nereye giyeriz?
>- bacağa?
>- hah. Bacaklarımızın ortasında ne vardır?
>- oha!
>
>
>Kelime: Zebani
>- Allahın meleklerinden biri.
>- Cebrail.
>- ilk üç harfi çizgili bir hayvanı çağrıştırıyor.
>- zebrail?
>
>
>Kelime: Duvak
>- kadınla erkek birleşmeden önce, erkeğin kaldırdığı şey
>- oha!
>
>
>Kelime: Iskalamak
>- dart oynarken neye atarsın?
>- hedef tahtasına
>- attın vuramadın mesela noldu?
>- hedefi vuramadım
>- tamam, da nedir yani o olay
>- tutturamamak, kaçırmak
>- hayır, nedir başka ismi var onun
>- tam 12'den vuramamak!..
>- oldu...
>
>
>Kelime: Telepati
>
>-hani ben sana bir şeyi anlatmaya çalışıyorum ama sözle değil beyin
dalgalarıyla falan...
>-ihihih neydiiii.. teletabi..!
>-tamam, tele'si kalsın kedilerin eline ne denir?
>-buldum telepence
>-offf beee bi kere de bil be...
>
>
>Kelime-Timsah
>- abi boöle hani kertenkele nedir
>-hayvan
>-ne cins hayvani
>-surungen
>-ok abi bu kertenkelenin birkac beden buyugu
>- ejderha
>-?!???!!(yuhhh)
>
>
>son kelime eger bilinirse oyun ve hesap girecektir. sure son 10 saniye
>
>
>Kelime: Lambada.
>ekip 1 bakan kisi: aha sictiniz
>ekip 2 anlatan kisi: sen öyle san. söyle bakalim alaaddinin cini nerede
yasar.
>ekip 2 anlayan kisi: lambada
>ekip 1 toptan: haskktirr...
>
>
>Kelime: Van Gogh(kulak tabu kelime)
>-abi bu kisi bir organini kesen bir sanatci
>-Bülent Ersoy!!!
>
>
>Kelime: Miras
>- simdi diyelim Misir'da deden var, bu artik yasamiyor, sana ne
birakir? - Piramit.(dedesi Tutankamon ya!)
>
>
>Kelime: Cumhuriyet
>w: -ataturk ne kurdu?
>z: -kitap kurdu
>
>
>Kelime: Ugur Dundar
>anlatan: tv de program yapiyo hani yillardir
>anlayan: reha muhtar? ali kirca?
>anlatan: yok yok sarisin mavi gozlu
>anlayan: ataturk?
>biz: iptal!
>
>
>Kelime: Kramp
>anlatan: hani futbolculara girer
>dinleyen: krampon
>gülme sesleri kesildiginde sure coktan bitmis
>
>
>Kelime: Seruven
>a: abi Macellan nasi biriydi?
>b: ne biliyim iyi biriydi heralde (birinci kopus, ama duur)
>a: abi onu demiyorum neye düskündü?
>b: kariya kiza bi de ickiye olabilir (pes)
>
>
>Kelime: Misir
>kiz:Keops nerde??
>cocuk:Etiler!!
>kiz:Allah cezani versin Emre....
>
>
>Kelime: Okul
>-biz nereye gideriz hergun
>-bara... diskoya... sinemaya.. cafeye... bowlinge..
alisverise...gezmeye.. ay olmuyo boole baska sekilde anlat
>-ailemiz bizi nereye gidiyo biliyor
>-haaa okulaaa
>
>
>Kelime : Anneler Gunu
>-cennet kimin ayaklari altinda ?
>-anne
>-tamam , hani onlarin ozel bi zamanlari var , ne o?
>- adet..

Hiç yorum yok: